HTML

Lakásfelújítás ezerrel!

Friss topikok

  • dim: Én itt vásároltam nagyon szép PVC anyagokat: www.textilpont.hu/viaszosvaszon (2019.10.09. 02:10) Linóleum
  • balintj: életszerű és tanulságos a sztori. (2016.10.16. 03:45) A villanyszerelés
  • tanarbazis: Sziasztok! A szakember keresés új formája! Várjuk a szakembereket és szakembert keresőket. Gyors... (2015.11.11. 19:29) A nagy kertrendezés projekt
  • Kisstigris: @Mekkmester6: Nekünk nincs bent puffer tartály, nem szántuk rá a pénzt még arra sem. Ha befűtök a ... (2012.11.12. 15:48) Finishben a fűtés
  • mekeke: Huhh, van még valakinek ALEKO pick-upja??? Nekem volt. Kemény jószág, motor-váltó még garázsban fi... (2012.03.29. 20:05) Oh, azok a hétvégi shoppingolások :-)

Felmérések, információ gyűjtés

2008.09.05. 16:44 Kisstigris

A felmérés szeritem fontos dolog. Házat venni úgy, hogy nem jártuk körbe az állapotát, hibáit előnyeit, lehetőségeit a tőlünk telhető legnagyobb mértékben, szerintem iszonyú felelőtlenség.

Azt hiszem mi tényleg tudjuk mit veszünk, mindent megtettünk, hogy még az adásvétel előtt tisztán lássunk. Pontosan mire is gondolok? Lássuk csak..

Fontos kérdés először is, hogy mi a terve az embernek a házzal. Ha a max felújítás amiben gondolkodunk még hosszútávon is kimerül a falfestésben, akkor persze nem biztos, hogy akkora feneket kell keríteni a történetnek - elegendő olyan szempontból megnézni a házat, hogy rendben vannak-e a közművek, szárazak-e a falak, épp-e a tető..

Én azonban szörnyű maximalista némber vagyok, kicsit más a hozzáállásom.:-)

Megindult a fantáziám keményen, vizuális típus révén felsejlett előttem a ház valami teljesen más, jövőbeni állapotban. Mivel ezeket az álomodozásokat természetesen életem párjával is megosztottam, ezért úgy gondoltuk hasznos lehet egy komolyabb felmérés, hogy lássuk, hogy mit bír az épület, lehet-e rajta átalakításokat végeztetni, lehet-e az álmainknak megfelelő szép, és energiatakarékos házat varázsolni belőle.

Ok, akkor informatikushoz méltó módon keresgéljünk a neten.

Bele is botlottam egy szimpatikus, környékbeli építész irodába, sok szép képpel az oldalukon. Hmmm... gyönyörű mediterrán házak... :-D nagyon tetszett, mindketten teljesen rákattantunk a mediterrán ház gondolatra :-)
Emileztem is gyorsan, informálódtam, és megegyeztünk, hogy felmérik nekünk a házikót egy kisebb összegért. Vagyis kijön az építész, meg egy statikus, és megnézik a házat, és megpróbálják megtalálni a rejtett hibákat. Illetve a másik kérdés amire választ vártunk tőlük, hogy megvalósítható-e pl. a tetőtér bővítése, a nyílászárók méretének kicsit drasztikusabb megváltoztatása, stb..

A másik felmérés amit elvégeztettünk, egy hőkamerás felmérés volt. Ennek az volt számunkra a lényege, hogy megtudjuk, milyen a falak hőátbocsátása, milyen hőszigeteléssel kell majd terveznünk.

Zárszóként annyit mondhatok, hogy egyetértettünk benne, mindkét felmérés megérte az árát, rengeteg információt kaptunk a házról, megkönnyítette a végleges döntésünket.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dobbenetesfelujitas.blog.hu/api/trackback/id/tr79649997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása