HTML

Lakásfelújítás ezerrel!

Friss topikok

  • dim: Én itt vásároltam nagyon szép PVC anyagokat: www.textilpont.hu/viaszosvaszon (2019.10.09. 02:10) Linóleum
  • balintj: életszerű és tanulságos a sztori. (2016.10.16. 03:45) A villanyszerelés
  • tanarbazis: Sziasztok! A szakember keresés új formája! Várjuk a szakembereket és szakembert keresőket. Gyors... (2015.11.11. 19:29) A nagy kertrendezés projekt
  • Kisstigris: @Mekkmester6: Nekünk nincs bent puffer tartály, nem szántuk rá a pénzt még arra sem. Ha befűtök a ... (2012.11.12. 15:48) Finishben a fűtés
  • mekeke: Huhh, van még valakinek ALEKO pick-upja??? Nekem volt. Kemény jószág, motor-váltó még garázsban fi... (2012.03.29. 20:05) Oh, azok a hétvégi shoppingolások :-)

Kőművest, ide nekem de gyorsan!!

2008.10.10. 22:53 Kisstigris

Minden munkásemberek közül a kőműves okozta nekünk a legtöbb bosszúságot, már az elején. Ami annál is meglepőbb volt, mivel biztosra mentem, olyan csapatot kértem fel, akik pár éve már végigcsináltak nálunk egy komolyabb lakásfelújítást.

Akkor végig korrektek voltak, jó, és pontos árajánlatot adtak, korrekt volt a kommunikáció, és szépen, tisztességesen dolgoztak.

Mivel jóelőre tudtuk mire készülünk, időben szóltam a csapatnak, ígéretet is kaptam, hogy a megbeszélt időben rendelkezésre fognak állni. Kijöttek, megnézték, kaptam valami előzetes árajánlatot a látottak alapján, és megbeszéltük, hogy ha konkretizálódik a dolog, jelentkezem.

Így is lett, amikor láttam, hogy elvileg augusztusban kezdhetünk, meg is kerestem őket.

A gondok már itt kezdődtek, mert kiderült, hogy az az ember, akivel én általában tárgyaltam, és aki számomra a megbízható volt a csapatban nem fog jönni, csak a kollegája, aki tulajdonképpen a kőműves (mint kiderült, a főnök festő eredetileg és festési munkája van erre az időszakra).

Jólvan, gondoltam, őt is ismerem, dolgozott nálam, majd odafigyelek rájuk, nem lesz baj. De a bajok folyamatosak voltak. Summa summárum, 2-3 hónap alatt odáig nem bírtunk eljutni, hogy elolvassa a tervet, és a fotókkal összállított feladat leírást amit készítettem neki, és ez alapján egy pontos, korrekt árajánlatot adjon.
A telefont nem vette fel, ha felvette makogott valamit, majd megígérte hogy visszahív - de persze ez utópia volt, nem hívott.

Nem volt árajánlatom, nem tudtam hogy jönnek-e, mikor jönnek, és már késő volt hozzá, hogy bárki mást talájak, mert mindenki több hónapra előre foglalt volt, nagyobb munkát nem tudtak vállalni.

A dolog odáig fajult, hogy beültünk a kocsiba, augusztus közepén rajtaütés szerűen meglátogattuk a kőművest vidéken, a lakásán, és meginterjúvoltuk, hogy mikor jön, és mennyiért?!

A mikorra kinyögte, hogy szeptember elejéig iskolát tataroz, de utána tudna jönni.
A mennyire ismét csak ködösítés volt a válasz. Ja, és megígérte, hogy visszahív.

Már szeptember eleje volt, és még mindíg teljes volt a bizonytalanság, amikor az építészünk felhívott, hogy nem érdekel-e minket egy brigád, akik egy másik, általa tervezett házon dolgoztak eddig, de most felszabadultak.

Gyors telefon, találka még aznap este az örsvezetőjükkel.
A szimpátia, az ár, az ajánlás, és a rendelkezésre állásuk figyelembe vételével gyors döntést hoztunk, utolsó pillanatban lecseréltük a kőműveseket.

Mondanom sem kell, hogy az eredeti kőműves, amikor lemondtam a munkát, magából kikelve kiabált velem a telefonban, hogy hogy képzelem én ezt amikor itt minden rendben van, és én meg itt minden ok nélkül visszalépek..

Még én éreztem magam rohadtul.
De, a döntésünket nem bántuk meg :-)

Tanulság: nincs az a bevált brigád akiben meg lehet annyira bízni, hogy ne kérjen az ember két másik brigádtól is ajánlatot. Ha ezt megtettük volna, megspóroltunk volna magunknak egy csomó idegeskedést, kb. 3 hét csúszást, és nem csúsztunk volna akkorát a költségvetésen mint így, hogy nem volt az egyik legnagyobb munkára korrekt ajánlatunk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dobbenetesfelujitas.blog.hu/api/trackback/id/tr67707765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása