HTML

Lakásfelújítás ezerrel!

Friss topikok

  • dim: Én itt vásároltam nagyon szép PVC anyagokat: www.textilpont.hu/viaszosvaszon (2019.10.09. 02:10) Linóleum
  • balintj: életszerű és tanulságos a sztori. (2016.10.16. 03:45) A villanyszerelés
  • tanarbazis: Sziasztok! A szakember keresés új formája! Várjuk a szakembereket és szakembert keresőket. Gyors... (2015.11.11. 19:29) A nagy kertrendezés projekt
  • Kisstigris: @Mekkmester6: Nekünk nincs bent puffer tartály, nem szántuk rá a pénzt még arra sem. Ha befűtök a ... (2012.11.12. 15:48) Finishben a fűtés
  • mekeke: Huhh, van még valakinek ALEKO pick-upja??? Nekem volt. Kemény jószág, motor-váltó még garázsban fi... (2012.03.29. 20:05) Oh, azok a hétvégi shoppingolások :-)

Burkolás

2009.02.19. 16:58 Kisstigris

Valahogy a burkolás sokáig annyira távolinak tűnt, hogy különösebben nem is foglalkoztunk vele. Persze, azzal tisztában voltam, hogy jó, és precíz burkolót kell találnom, és rá kell szánnom a pénzt egy várhatóan jobb minőségű fogára ha nem akarok úgy járni mint a konyhánk burkolásával.

Aztán ez is eljött, megrendeltük a csempét, és el kellett dönteni, hogy mi legyen a burkolással.

Több lehetőségünk volt, egyrészt jöhettek volna a kőművesek, szépen dolgoztak, eddig is.
Csak egy gondom volt velük, az óradíj. Nem volt ugyan annyira sok, de voltak munkák amik iszonyú lassan haladtak, és nagyot buktunk vele pl. vakolás.
Ráadásul többször belfutottunk abba, hogy ok, de akkor mondják meg hogy hány ember nap lesz a munka? Mondjuk 5 nap. Na, ebből lett általában 10.
Megkérdeztük mennyi idő lenne a két fürdőszoba, plusz az egy wc, a főnök mondott max. 5 napot, a burkoló srác mondott minimum 10 napot, két emberrrel.
Osztottunk szoroztunk, és egyértelmű, hogy 10 nap két emberrel a burkolás duplájába kerülne, mintha bárki más csinálná nm áron, úgyhogy itt az idő, hogy körbenézzünk burkoló ügyben.

A dolog tulajdonképpen elég hamar megoldódott, mivel az egyik barátunk még korábban ajánlott jó burkolót, aki pár hónapja anyukámnál ki is próbáltunk, nagyon szépen, gyorsan, és jó áron dolgozott, és mint kiderül, most hogy eléggé holt szezon van, éppen rá is ért.

Így aztán február 11-én neki is látott a burkolásnak. Egyedül dolgozott, de öröm volt nézni amilyen ügyesen, tempósan, és figyelmesen csinálgatta a fürdőszobát.

Íme a kezdeti állapot: 

  

Pár órával később: 

 

És ekkor jött a meglepi. Elszámoltam a csempét. Kevés lett. És nem csak a csempe, hanem a dekor is. Igen, az a dekor, amit 3 hétre hoztak mg spanyolországból.
Az első pánik után őrületes telefonálásba kezdtem. A csempés sráccal nem is próbálkoztam, mivel sejtettem hogy lerázna azzal, hogy 3 hét múlva jön, ez van.
Kiderítettük viszont az APE Ceramica magyarországi forgalmazójának telefonszámát. És mit ad isten, a mobilszámon amit elkezdtem hívogatni - mint később kiderült - a cég vezérét értem el. Őrült magyarázkodásba kezdtem, hogy mennyire kétségbe vagyok esve, és hogy nagyon kéne nekem az a pár darab dekor.

Nem tudom egészen, hogy a papas megsajnált-e vagy csak szeretett volna megszabadulni tőlem, tekintettel arra, hogy mint kiderült éppen Spanyolországban volt :-), de roppant kedves volt, és nagyon segítőkész. Később gondolkoztam el rajta, hogy én lehet hogy elküldtem volna magamat. Ez az ember viszont sitty-sutty hazahozta nekem a hiányzó pár darabot, így alig pár nappal később már mehettem is érte a boltba.

Őrült boldoggá tett, és megerősített, hogy már csak lojalitásból is, legközelebb is APE csempét veszek :-D

Mostanra elkészült a fürdőszobánk, és gyönyörű lett.  Itt látható a csempézés végeredménye (APE Ceramica Monblanc termékcsalád, Edelweiss beige dekorral):


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dobbenetesfelujitas.blog.hu/api/trackback/id/tr51953102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása