HTML

Lakásfelújítás ezerrel!

Friss topikok

  • dim: Én itt vásároltam nagyon szép PVC anyagokat: www.textilpont.hu/viaszosvaszon (2019.10.09. 02:10) Linóleum
  • balintj: életszerű és tanulságos a sztori. (2016.10.16. 03:45) A villanyszerelés
  • tanarbazis: Sziasztok! A szakember keresés új formája! Várjuk a szakembereket és szakembert keresőket. Gyors... (2015.11.11. 19:29) A nagy kertrendezés projekt
  • Kisstigris: @Mekkmester6: Nekünk nincs bent puffer tartály, nem szántuk rá a pénzt még arra sem. Ha befűtök a ... (2012.11.12. 15:48) Finishben a fűtés
  • mekeke: Huhh, van még valakinek ALEKO pick-upja??? Nekem volt. Kemény jószág, motor-váltó még garázsban fi... (2012.03.29. 20:05) Oh, azok a hétvégi shoppingolások :-)

Csempe vásárlás II.

2009.02.19. 14:08 Kisstigris

Eljött a január. Kicsit pihentünk, kicsit karácsonyoztunk, sokat dzsuváztunk, takarítottunk, pakoltunk a házban.

A csempével kapcsolatban kitartottunk az álláspontunk mellet, hogy a barátunk boltjába megyünk, így ő is jól jár, és mi is, mert megtervezik nekünk, és könnyebben lebonyolítjuk talán.

Elég jól is indult a dolog, mert végre találtunk olyan csempét, ami tetszett. Ez már eléggé lényeges volt, ugyanis sok boltban egyszerűen az volt a bajunk, hogy hiába volt nagy választék, egyet sem tudtam mutatni, ami nekünk tetszett volna. Persze az is nehezítette a helyzetet, hogy a csempék 60%-a mediterrán, rusztikus volt, ami abszolut szóba sem jöhetett a ház stílusához, a modernebben pedig vagy olyan nagyon semmilyenek voltak, vagy nagyon sötétek (divat a fekete csempe... fura), vagy teljesen elvadultak (neonszín, 60-as évek designje) vagy baromi drágák voltak.

Végül egy spanyol gyártó csempéit választottuk ki, az APE Ceramica Montblanc, és Legno családjára tettük le a voksot.

A barátunk jófej volt, beajánlott némi árkedvezményt is, és ígérte, hogy megcsinálja a látványterveket. Sajnos a látványtervek nagyon lassan készültek el, egyrészt mert nagyon tele voltak tenni valóval, másrészt mert gondjuk akadt a gépükkel.

Hát, bevallom, nekem nem igazán tetszettek a tervek. Nem kaptam tőlük kedvet. Hiba is volt benne, nem az a dekor került a rajzokra, amit mi választottunk. Gondoltam kérek még egy verziót - a srác meg úgy gondolta ne kérjek.
Bevallom némileg csalódott voltam, a beszélgetésünk lényege az lett, hogy képzeljem el, számoljam ki magamnak, és rendeljek, mert mi baráti elbánásban részedülünk, kedvezményt kapunk, és ebbe nem fér bele, hogy úgy foglalkozzanak velünk mint ügyfelekkel.

Nem értettem egyet, nagyon rosszul is esett, de annyira bele voltam már fáradva az egészbe, hogy úgy döntöttem, leszarom, kiszámolom, rendelek, csak legyünk már túl rajta.

Megrendeltük, de elsőként csak a Montblanc csempét, a kisebb fürdőszobába. Dekor 3 hét, spanyolból jön. Szállítás by own hand.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dobbenetesfelujitas.blog.hu/api/trackback/id/tr61952807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása