HTML

Lakásfelújítás ezerrel!

Friss topikok

  • dim: Én itt vásároltam nagyon szép PVC anyagokat: www.textilpont.hu/viaszosvaszon (2019.10.09. 02:10) Linóleum
  • balintj: életszerű és tanulságos a sztori. (2016.10.16. 03:45) A villanyszerelés
  • tanarbazis: Sziasztok! A szakember keresés új formája! Várjuk a szakembereket és szakembert keresőket. Gyors... (2015.11.11. 19:29) A nagy kertrendezés projekt
  • Kisstigris: @Mekkmester6: Nekünk nincs bent puffer tartály, nem szántuk rá a pénzt még arra sem. Ha befűtök a ... (2012.11.12. 15:48) Finishben a fűtés
  • mekeke: Huhh, van még valakinek ALEKO pick-upja??? Nekem volt. Kemény jószág, motor-váltó még garázsban fi... (2012.03.29. 20:05) Oh, azok a hétvégi shoppingolások :-)

Az álmos üveges

2009.02.19. 15:23 Kisstigris

Az előzőekben lelkesen részleteztem az ajtókat.

De nem írtam, hogy nagy szívfájdalmam volt, hogy az üveges ajtók üvege néhol egyforma sem volt, és ráadásul elég szocreál, csúnyácska üveg volt benne.

Játszottam a gondolattal, hogy ki kellene cserélni.

Aztán tudatosodott bennem, hogy eljött a festésük előtt az utolsó pillanat amikor ezt még megtehetem, és gondoltam megér egy próbát, megkérdezem a közeli üvegest, hogy mennyiért cserélné olyan üvegre, amit a bejárati ajtókba is tettünk.

Ment a dolog mint a karika csapás, olcsó, kedves üveges, pénteken telefon, hétfő reggel már viszi is az ajtókat, cserél, szerdán visszahozza. Csodás.

Kérdezem mikor jön reggel, mi hétre ki tudunk menni.
Értetlen hümmögés a vonal végén, majd a minket több napra felvidító mondat következett: 

- hétre?? nyolc előtt biztos nem.. álmos üveges elvágja ám a kezét!

:-D
Lehet hogy nem akkora poén olvasva, de akkor nekünk feldobta a napunkat.

Az üvegek szépek lettek, az üveges mester korunk beli, rugalmas, emberke, jó munkát végzett, és valószínűleg hívni fogom még hamarosan, mivel úgy döntöttem hogy a konyhabútornál is csempe helyett üveg falat teszünk inkább.

Ez lett festés és üvegezés után a végeredmény, szerintem szép, nem?

 

Szép, egyszerű, nincs benne fuga, könnyen tisztítható, nem drágább a csempézésnél, és már régen ez a vágyam. Az üvegest is boldoggá tettük vele, mesélte hogy amikor ausztriában dolgozott rengeteg ilyet csinált, de itthon még nem divat senkit nem bírt rábeszélni. Én pedig KÉRTEM.
Ő is örült, mi is örültünk, jól van ez így.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dobbenetesfelujitas.blog.hu/api/trackback/id/tr64952923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása